مقام معظم رهبری در مورد حجاب و عفاف فرمودند : جايگاه زن و نوع حضور او در جامعه اسلامي، يکي از مسائل مهمي است که حتي در تعيين سرنوشت جامعه نقش ايفا مي کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر ؛ حضرت آیت ا... سیدعلی خامنه ای درباره حجاب و عفاف زنان فرمودند، جايگاه زن و نوع حضور او در جامعه اسلامي، يکي از مسائل مهمي است که حتي در تعيين سرنوشت جامعه نقش ايفا مي کند. از همين رو دين  اسلام به عنوان کامل ترين اديان به اين موضوع توجه خاصي داشته و احکام و دستورات روشني در مورد چگونگي حضور زن در اجتماع و اهميت حجاب براي وي صادر کرده است.

 

رهبر معظم انقلاب اظهار داشتند : از ديدگاه اسلام حفظ عفت و پاکدامني زنان نقش تعيين کننده اي در سالم سازي جامعه اسلامي دارد و حتي حفظ جايگاه و منزلت زن به حفظ حجاب و عفت او برمي گردد. در نقطه مقابل يکي از راههاي اساسي دشمن جهت ضربه زدن به اسلام و نظام جمهوري اسلامي، ترويج و حمايت از بي بندوباري و مقابله با حجاب و عفاف  است.

 

وی تصریح کردند : از روزهاي اوليه هجوم استعمارگران اروپايي به ممالک اسلامي اين حربه براي ضربه زدن به اسلام مورد استفاده قرار گرفته است. در شرايط کنوني نيز دشمن با انواع روشها اعم از راه اندازي شبکه هاي مبتذل ماهواره اي، ساختن سي دي هاي مستهجن و ترويج آنها در سطح جامعه، قاچاق مواد الکلي، تبليغ و ترويج پارتي هاي مختلط دختران و پسران، حمايت از جريانات فمنيستي و... قصد دارد تا ضمن مقابله با اعتقادات اسلامي و به ابتذال کشاندن جوانان، جامعه ايران را سرگرم مسائل بي ارزش کرده و آن را از دستيابي به آرمانهاي خود باز دارد. مقام معظم رهبري در بسياري از ديدارهايي که با جوانان داشته اند به نوعي به اين تهديد اشاره نموده و در جايي مي فرمايند: «جوانان ايران اسلامي بدانند که استکبار براي بيرون راندن آنها از صحنه اين مبارزه اي که در آن، فتح و پيروزي حتما نصيب ملتهاست و لاغير، مشغول پول خرج کردن و طراحي انواع نقشه هاست.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: